Personalehåndbogen sætter rammerne for arbejdet i virksomheden
En god personalehåndbog beskriver virksomhedens personalepolitik, regler og retningslinjer samt værdier og jura.
Således er personalehåndbogen et uundværligt redskab til at definere rammerne for medarbejderne og deres daglige arbejde i virksomheden.
Vi opdaterer og tilretter jeres personalehåndbog, så den bliver et godt opslagsværk for alle i virksomheden.
Dette vil give medarbejderne en større grad af tryghed, når de kan læse om de fælles regler og retningslinjer for alle i virksomheden.
Personalehåndbogen er med til at forebygge og hjælpe lederne med at undgå at forskelsbehandle. Derved skaber en større grad af indsigt og alignment hos de ansatte.
I HRpeople ved vi, hvad der er godt at få med i håndbogen, og vi tilpasser indholdet i forhold til jeres type virksomhed – og naturligvis altid med de sidste opdateringer/lovændringer inden for området.
En god og opdateret personalehåndbog skal kunne bruges som et aktivt opslagsværk i virksomheden.
Vi anser os selv som specialister indenfor både udarbejdelse og opdatering af Personalehåndbogen og kan derfor hjælpe jer godt og effektivt i mål med opgaven.